Kontaktläätsed ja erabrändid – siin on põhjus, miks peaksite sellest rohkem teadma
Kas olete kunagi kuulnud erabrändi kontaktläätsedest?
Kui vastus on eitav ja olete kontaktläätsede kasutaja, peaksite artiklit edasi lugema.
Lubage meil selgitada, miks: kui ostate kontaktläätsi tavapoodidest, saate sageli värvilise karbi, millel on optiku enda kaubamärgi või tema partneri/frantsiisi kaubamärgi nimi.
See ei tähenda tingimata, et nad on tootjad. Erabrändid müüvad tavaliselt tuntud kontaktläätsi lihtsalt teise nime all. Need karbid sisaldavad väga tuntud kontaktläätsi, mida leiate hõlpsasti veebist tootja algse nime all.
Kontaktläätsed – meditsiinitoodetena – on tegelikult toodetud vastavalt kõige rangematele kvaliteedistandarditele ja nõuavad seetõttu kõrgetasemelist tehnoloogiat, ohutust ja teadmisi.
Lentiamost leiate laia valiku Euroopa populaarseimaid läätsi kõigilt suurimatelt maailmakuulsatelt tootjatelt, nagu CooperVision, Bausch & Lomb, Alcon, Cibavision ja teised.
Kuidas leida oma läätsede algne nimi
1. samm. Võtke oma läätsekarp
Kõik, mida peate teadma, on tavaliselt trükitud – väikeste tähtedega – karbile ja isegi blisterpakendile. Esimene asi, mida soovite kontrollida, on läätsede tüüp ja geomeetria.
- Kas teie karbil on kirjas, et see sisaldab päevaseid, kahenädalaseid või kuuajalisi läätsi?
- Kas kannate ühevaatelisi läätsi? Kas need on sfäärilised või asfäärilised? Kas teie läätsed on toorilised või multifokaalsed?
Kui te pole kindel, lugege meie teavet päevaste ja kuuajaliste läätsede erinevuste kohta ja meie lihtsat juhendit erinevate läätsetüüpide kohta.
Allpool näitame superpopulaarsete originaalsete Biofinity läätsede karbi abil, kust leiate kõik kasulikud detailid.
2. samm. Lugege oma BC (baaskõverus) ja DIA (läbimõõt)
Tavaliselt on igal kontaktläätse mudelil oma BC (baaskõverus) ja DIA (läbimõõt) kombinatsioon. Need kaks parameetrit kirjeldavad lühidalt ja lihtsate sõnadega teie läätse suurust. Need on ka põhjus, miks te ei tohiks läätse kaubamärki või mudelit vahetada ilma eelnevalt oma optikuga nõu pidamata. Kui üks parameetritest ei sobi teie sarvkestale, on oht, et lääts ei sobi korralikult. See selgitab ka, miks need kaks parameetrit on olulised läätse algse nime leidmiseks.

3. samm. Uurige välja materjal ja tootja
Materjal on kahtlemata kõige olulisem element, mida siin arvestada. Tegelikult on iga materjal peaaegu alati ja peaaegu eranditult patenteeritud ning seda kasutab teatud tootja teatud silmaläätsede perekonna tootmiseks. Tavaliselt leiate selle teabe oma karbi ühel küljel (tavaliselt tagaküljel), koos veesisalduse ja muu tehnilise teabega.

Kontaktläätse materjal on tavaliselt kirjutatud nii karbile kui ka blisterpakendi kaanele. See on see naljakas, ladinakeelse kõlaga nimi, mis lõpeb -filconiga. Siin on mõned näited: Comfilcon A, Omafilcon A, Ocufilcon D, Hilafilcon B ja nii edasi.
See tähendab, et kui olete oma karbi juba taaskasutusse andnud, leiate kõik kasulikud parameetrid ikkagi plastribalt!

Kui tootja nime ei ole karbi esiküljel, on see tavaliselt kirjutatud tagaküljele väikese tehasesümboli lähedale. Nagu oleme juba selgitanud, on enamik läätsi toodetud maailma parimate tootjate poolt nende kõrgtehnoloogilistes tehastes.
Ma ei leia oma läätsi veebist. Mida ma peaksin tegema?
Võtke meiega ühendust! Kõik, mida peate tegema, palun kirjutage meile aadressile info@lentiamo.ee. Ärge unustage meile öelda, millised parameetrid teil on (või saatke meile pilt oma kontaktläätsekarbist, kus parameetrid on nähtavad) ja meie klienditeenindus ütleb teile, kas teie läätsed on Lentiamo's saadaval nende algse nime all.
Kommentaarid