Kas kasutate regulaarselt kontaktläätsi? Hankige Lentiamo läätsede tellimus ja te ei pea enam jälgima, millal on aeg järgmiseks tellimuseks.
Teie valite ise, kui tihti soovite läätsi tarnida ja te ei pea muretsema, et jääte läätsedeta. Läätsede tellimine on nii mugav kui ka lihtne ning säästate aega. Lihtsustage oma elu, nagu paljud teised Lentiamo sõbrad juba teevad, ja proovige läätsede tellimust!
Teie kontaktläätsed on alati laos ja me saadame need teie valitud kuupäeval, et saaksite need kätte täpselt siis, kui neid vajate. Saate alati tarnekuupäeva muuta, peatada või tühistada. Teavitame teid kolm päeva enne tarnet SMS-i ja e-posti teel. Saate oma tarnet igal ajal edasi lükata või tühistada. Isegi kui olete seadistanud oma kontaktläätsede regulaarsed tarned, saate muuta tellimuse sisu, lisada muid tooteid ja lisada boonustooteid või kingitusi. Vajadusel saate muuta ka oma tarneaadressi.Lihtne ja mugav ning kontaktläätsed ei saa kunagi otsa
Täielik paindlikkus
Saate oma tellimust hõlpsalt muuta
Kuidas alustada läätsede tellimust
Juba kliendiks olevatele isikutele
Kui olete juba meie klient, olete juba poolel teel! Kõik, mida peate tegema, on sisse logida ja minna oma "Kliendisektsiooni" ning valida läätsede tellimuse alustamine oma eelmise tellimuse alusel.
Uutele klientidele
Kui tellite Lentiamost esimest korda, ei pea te muretsema. Saate hõlpsalt alustada läätsede tellimust, lisades oma kontaktläätsed ja tarneintervalli.
-
Lisage ostukorvi tooted, mida soovite tellida. Kõigi muude toodete puhul, mida soovite saada ainult oma praeguse tellimusega, märkige ruut "Ühekordne tellimus".
-
Minge kassasse ja valige ostukorvi alt oma tellimuse tellimuse loomine. Siin saate valida ka, kui tihti soovite tarnet saada.
-
Valige makseviis
-
Valmis! Nüüdsest teavitame teid alati kolm päeva enne teie tarnet.
Korduma kippuvad küsimused läätsede tellimuse kohta
Kas ma saan tarnekuupäeva muuta, kui ma kodus ei ole?
Muidugi! Saate tarnekuupäeva (või tarneaadressi) muuta oma kliendisektsioonis. Saadame teile alati kolm päeva enne eeldatavat tarnekuupäeva teate, et teil oleks piisavalt aega oma tarnet muuta või tühistada.
Millal toimub makse?
See sõltub valitud makseviisist. Kui olete valinud oma kaardiandmete salvestamise, debiteeritakse teie kontolt automaatselt, kui me teie tellimuse saadame. Muudel juhtudel saadame maksetaotluse kolm päeva enne eeldatavat tarnet.
Kas ma saan oma tellimuse tühistada?
Jah, saate oma läätsede tellimuse tühistada oma kliendisektsiooni kaudu. Kui järgmise tarne kuupäev ei sobi, saate kuupäeva muuta. Lisaks saate vajadusel muuta tarneaadressi.
Mul on toorilised läätsed. Sageli ei ole neid laos ja ma pean ootama, et neid saada. Kas ma saan loota, et läätsed saabuvad valitud eeldataval kuupäeval?
Jah, läätsede tellimisel võite unustada ooteajad ja loota, et teie kontaktläätsed saabuvad õigeaegselt. Pikema tarneajaga tooted (nt toorilised läätsed või eritellimusel valmistatud läätsed) tellime me aegsasti otse tootjalt.
Kui ma kolin või lähen puhkusele, kas on võimalik tarneaadressi muuta?
Saate alati oma tarneaadressi muuta oma kliendisektsiooni kaudu. Saate valida, kas muuta tarneaadressi konkreetse tellimuse jaoks või püsivalt. Läätsede tellimus on kohandatud teie elu lihtsustamiseks, et te ei peaks enam kunagi oma läätsede pärast muretsema.
Kas ma saan tellida läätsevedelikku, valida kingituse või lisada boonustoote?
Muidugi! Saate oma tavalisele tarnele lisada tooteid, sealhulgas boonustooteid.