Lentiamo.ee üldtingimused
1. Algsätted
1.1. Need üldtingimused kehtivad ostude sooritamisel e-poest www.lentiamo.ee, mida peab äriühing Lentiamo s.r.o. (edaspidi: müüja). Tingimused sätestavad lepingupoolte õigused ja kohustused ostulepingu sõlmimisel, sealhulgas kauba puudustest tulenevad õigused ja lepingust taganemise õigused.
1.2. E-poe kaudu sõlmitud ostulepingute korral lähtutakse Tšehhi Vabariigi õigusest. See ei riiva tarbija õigust kaitsele vastavalt Eesti Vabariigi õiguskorra sundivatele normidele. Müüja teavitab sõnaselgelt, et ulatuses, milles on Eesti õigus tarbija jaoks soodsam, rakendatakse neid soodsamaid sätteid.
1.3. Müüja esitab teabe ja üldtingimused eesti keeles, nagu seda nõuab Eesti õigus. Ebaselguse korral eelistatakse tarbijale kasulikumat tõlgendust.
2. Terminid
2.1. Tarbija on iga füüsiline isik, kes väljaspool oma ettevõtlus- või iseseisvat kutsetegevust sõlmib müüjaga lepingu või teeb temaga muid toiminguid.
2.2. Ettevõtja on eelkõige isik, kes sõlmib lepinguid seoses oma äri-, tootmis- või muu sarnase tegevusega või siis iseseisva kutsetegevuse raames, samuti isik, kes tegutseb ettevõtja nimel või arvel.
2.3. Tarbijaleping on leping, mille sõlmib ettevõtja tarbijaga.
3. Müüja andmed
Seda e-poodi peab äriühing Lentiamo s.r.o., juriidiline aadress Vídeňská 12, 378 33 Nová Bystřice, Tšehhi Vabariik, rg-kood 26104784, kantud České Budějovice, Tšehhi Vabariik, maakohtu peetava äriregistri C-osasse, kanne 14226 (edaspidi: müüja). Täpsemat teavet leiate kontaktandmete lehelt.
4. Kauba tähistus ja selle peamiste funktsioonide kirjeldus
Kauba tähistus ja omadused on esitatud iga konkreetse toote juures meie veebisaidil www.lentiamo.ee
5. Kauba hind koos maksude ja tasudega
5.1. Veebisaidil on iga toote juures esitatud toote hind, millele lisanduvad ainult kauba transpordikulud (vt allpool).
5.2. Hinnad on esitatud koos käibemaksuga, kui konkreetse toote juures ei ole selgelt teisiti öeldud.
5.3. Hinnad kuulutatakse välja määramata ajaks. Ostja saab enne tellimist välja selgitada, kui kaua pakkumine või hind kehtib.
5.4. Müüja pakutavaid võimalikke soodustusi kauba hinnast ei saa omavahel kombineerida.
5.5. Kauba hinna ilmse valesti määramise või ilmsete arvutusvigade korral on müüjal õigus nõuda ostjalt vastava lisamakse sooritamist või lepingust taganeda.
6. Makseviis
Tellitud kauba eest saate tasuda järgmistel viisidel.
6.1. Krediit- või deebetkaardiga tasumine
See on kiire ja turvaline tasumisviis. Pärast tellimuse vormistamist suunatakse teid ümber turvalise maksevärava juurde, kus sisestate oma kaardi andmed. Toetame kaarte MasterCard, Maestro, VISA ja VISA Electron. Teie kaardil peavad olema lubatud internetimaksed.
6.2. PayPal
PayPali valimisel suunatakse teid ümber oma PayPali kontole, kus saate makse kinnitada. Makse sooritatakse hetkega ja nii on tellimus kohe teelepanemiseks valmis.
6.3. Apple Pay
Kui kasutate veebibrauserit Safari ja teil on aktiivne Apple Pay, võite tellimuse eest tasuda sel viisil. Saadetise kättetoimetamise aadress võetakse Apple Payst, mistõttu kontrollige palun eelnevalt aadressi õigsust.
6.4. Google Pay
Google Pay on Androidi kiire ja turvaline digirahakott. See võimaldab hõlpsat tasumist ilma vajaduseta kaardi andmete korduva sisestamise järele.
6.5. Kinkekaart
Veebisaidil www.lentiamo.ee on müügil kinkekaardid väärtusega 25–400 eurot. Pärast ostmist saadetakse kinkekaart teile elektrooniliselt e-posti aadressile. Täpsemat teavet leiate jaotisest „Kinkekaart“.
6.7. Elektroonilised arved
Ostja nõustub sellega, et saab kõik arved, kviitungid ja kinnitused ainult elektroonilisel kujul. Ta võib dokumendi oma kliendikontole sisse logides millal tahes alla laadida.
6.8. Makseviiside piiramine
Äriühing Lentiamo s.r.o. jätab endale õiguse osadest makseviisidest keelduda ja nõuda muu makseviisi kasutamist, eriti spetsiifiliste tellimuste või saadetise suurema maksumuse korral.
7. Kättetoimetamisviis
Tarnime kaupu Eestisse DHL Expressi ja SmartPosti kaudu. Mõne tarneviisi puhul on võimalik tarnida ka pakiautomaatidesse ja järeletulemispunktidesse. Pärast tellimuse väljasaatmist saab klient e-posti teel kinnituse. Kõiki saadetisi saab veebis jälgida.
7.1. Kohaletoimetamine SmartPostiga aadressile
Saadetised omale aadressile toimetatakse tavaliselt kohale 3–5 tööpäeva jooksul.
7.2. SmartPosti pakiautomaadid
Kliendid saavad valida SmartPostiga kohaletoimetamise pakiautomaati. Saadetised toimetatakse tavaliselt kohale 4–5 tööpäeva jooksul.
7.3. DHL – kiirtarne
DHL toimetab pakid kohale 1–2 tööpäeva jooksul (kaugemates piirkondades võib see võtta kuni 5 päeva). Tehakse kaks kohaletoimetamise katset, pärast mida saadetis tagastatakse saatjale. Kiirtarne tasu sõltub saadetise kaalust. Kaugemates piirkondades võidakse nõuda lisatasu, mis arvutatakse kassas.
7.4. Rahvusvaheline kättetoimetamine
Tellimust on võimalik toimetada ka osadesse Euroopa riikidesse. Veoteenust osutavad kohalikud kullerid või postiasutused. Kättetoimetamise maksumus ja aeg kuvatakse tellimuse sisestamisel.
7.5. Me jätame endale õiguse erandjuhul valitud vedaja teise vastu välja vahetada, kui see on vajalik kättetoimetamise kvaliteedi säilitamiseks (näiteks teenuse osutamise katkemisel). Sellistel juhtudel peetakse kinni kokkulepitud kättetoimetamisajast ning kõik lisakulud kannab müüja.
8. Kättetoimetamisaeg
8.1. Laos olev kaup pannakse teele hiljemalt tellimuse laekumisele järgneval tööpäeval (või pärast makse laekumist, kui valitakse pangaülekanne).
Kättetoimetamisaeg sõltub valitud vedajast.
SmartPosti: 3–5 tööpäeva
DHL: 1–2 tööpäeva
8.2. Laost puuduv kaup pannakse tavaliselt teele ühe nädala jooksul. Tellimisel valmistatud optilised prillid toimetame kätte 14 päeva jooksul. Kui selleks peaks erandjuhul rohkem aega kuluma, võtame teiega ühendust.
9. Kauba kättetoimetamise kulud
9.1. Kauba kättetoimetamise kulud sõltuvad valitud kättetoimetamisviisist.
SmartPost
- Kohaletoimetamine aadressile: 3.99 eurot
- SmartPosti pakiautomaat: 3.99 eurot
- Kui tellimuse summa ületab 50 eurot, on kohaletoimetamine tasuta (kehtib kõikidele mainitud valikutele)
DHL Express
- Kiire kohaletoimetamine aadressile: kuni 1 kg: 9.99 eurot; saadetised üle 1 kg: 13.99 €
9.2. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.
9.3. Kui veebisaidil on kättetoimetamise hind ilmse veaga, jätab müüja endale õiguse tellimus tagasi lükata.
9.4. Kui saadetis on nähtavalt kahjustunud, soovitame seda mitte vastu võtta, vaid võtta meiega kohe ühendust aadressil info@lentiamo.ee.
10. Vigasest täitmisest ja garantiist tulenevad õigused ning nende õiguste kasutamise tingimused (pretensioonide esitamise kord)
A. (SEADUSEST TULENEV) VASTUTUS KVALITEEDI EEST VASTUVÕTMISEL
10.1. Selle, A-osa sätteid, mis puudutavad seadusest tulenevat vastutust kvaliteedi eest vastuvõtmisel, rakendatakse juhul, kui ostja on tarbija. Kui ostu sooritab ettevõtja, rakendatakse ostulepingut puudutavaid üldsätteid vastavalt Tšehhi Vabariigi tsiviilseadustiku §-le 2099 ja sellele järgnevatele paragrahvidele (vigasest täitmisest tulenevad õigused).
10.2. Vastutuse ulatus
Lähtudes vastutusest kvaliteedi eest vastuvõtmisel vastutame selle eest, et kaubal ei ole vastuvõtmisel puudusi. Eelkõige vastutame selle eest, et ajal, mil te kauba vastu võtate, • on kaubal kokku lepitud omadused, kui aga kokkulepe puudub, siis sellised omadused, mida meie või tootja on kirjeldanud või mida olete oodanud kauba olemusest ja meie poolt tehtud reklaamist lähtudes; • kaup sobib eesmärgiks, mida me selle kasutamise kohta nimetame või milleks seda liiki asja tavaliselt kasutatakse; • kaup vastab kvaliteedi või teostuse poolest kokku lepitud näidisele või mudelile, kui kvaliteet või teostus määrati kindlaks vastavalt kokku lepitud näidisele või mudelile; • kaupa on kokku lepitud koguses, mõõduga või massiga; • kaup vastab õigusaktide nõuetele.
10.3. Puudusest tuleneva õiguse kasutamise aeg
Ostjana saate tarbekaubal esinevast puudusest tulenevat õigust kasutada kahekümne nelja kuu jooksul alates vastuvõtmisest. Kui puudus ilmneb kaheteistkümne kuu jooksul alates vastuvõtmisest, siis loetakse, et asi oli puudusega juba vastuvõtmisel. Kui puudus ilmneb alates vastuvõtmisest kaheteistkümne kuni kahekümne nelja kuu vahele jääval ajal, siis peab ostja puuduse vastuvõtmisel esinemist tõestama.
10.4. Puudusest tulenevad õigused
10.4.1. Kui asjal ei ole eespool sätestatud omadused, võite ostjana nõuda • uue, ilma puuduseta asja tarnimist (st asja väljavahetamist), kui see ei ole puuduse olemust arvestades ebaproportsionaalne. Kui puudus on ainult asja osal, võite nõuda vaid osa väljavahetamist; • kui see ei ole võimalik, võite lepingust taganeda (ja nõuda raha tagastamist). Kui see on aga puuduse iseloomu arvestades ebaproportsionaalne, eriti kui puuduse saab ilma liigse viivituseta kõrvaldada, on teil õigus puuduse tasuta kõrvaldamisele; • lisaks punktides a ja b sätestatud õigustele (st kui te ei tagane lepingust ega kasuta õigust uue, ilma puudusteta asja tarnimisele, selle osa väljavahetamisele või asja parandamisele), võite nõuda mõistlikku allahindlust. Teil on õigus mõistlikule allahindlusele ka juhul, kui me ei saa uut, ilma puudusteta kaupa tarnida, selle osa välja vahetada või asja parandada, samuti siis, kui me ei kõrvalda puudust mõistliku aja jooksul või kui puuduse kõrvaldamine põhjustaks teile kui tarbijale märkimisväärseid raskusi.
10.4.2. Parandatava puuduse korduval esinemisel pärast parandamist või suurema arvu parandatavate puuduste korral on teil õigus: • uue asja tarnimisele; • või osa väljavahetamisele; • või lepingust taganemisele.
10.5. Puudusest tuleneva õiguse kasutamise tingimused
10.5.1. Puudusest tuleneva õiguse kasutamisel ning samuti teiste pretensioonide esitamisel kehtivad selles, A-osas esitatud tingimused, eelkõige nõue saata kaup tagasi meie aadressile, viga kirjeldada ja valida, millist puudusest tulenevat õigust kasutatakse.
10.5.2. Kui kontaktlääts on juba transpordiümbrisest (mullpakendist) välja võetud, tuleb lääts saata tagasi lahusega konteineris. Vastasel korral võib see saada transportimisel nii palju kahjustada, et kauba kohta esitatud pretensiooni ei ole enam võimalik korrektselt hinnata.
10.6. Puuduse kohta esitatakse pretensioon müüjale aadressil: Lentiamo s.r.o., Vídeňská 819, 378 33 Nová Bystřice, Tšehhi Vabariik, või e-posti aadressil: info@lentiamo.ee
10.7. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud tavapärase kulumise, kasutamise põhimõtete eiramise, prillide kandmise põhimõtete eiramise või vale puhastamise tõttu. Müüja ei vastuta puuduste eest, mille ostja on ise põhjustanud.
10.8. Kui ostja kasutab vigasest täitmisest tulenevat õigust, kinnitab müüja talle kirjalikult: • millal ta õigust kasutas; • mis on pretensiooni sisu (puuduse kirjeldus) ja • millist pretensiooni lahendamise viisi tarbija nõuab.
10.9. Pretensiooni lahendamine
10.9.1. Müüja langetab pretensiooni kohta otsuse kohe, keerulistel juhtudel kolme tööpäeva jooksul. Selle tähtaja hulka ei arvestata aega, mis on toote liigist lähtudes mõistlikult vajalik puuduse asjatundlikuks hindamiseks.
10.9.2. Pretensioon tuleb lahendada ja puudus kõrvaldada ilma liigse viivituseta, hiljemalt aga 30 päeva jooksul alates pretensiooni esitamise päevast, kui müüja ei lepi tarbijaga kokku pikemat tähtaega. Selle tähtaja ületamist loetakse lepingu oluliseks rikkumiseks.
10.9.3. Nende tähtaegade jooksmise tingimus on aga see, et tarbija on teinud müüjaga pretensiooni lahendamiseks nõutud vajalikku koostööd, st eelkõige võimaldanud müüjal vaadata üle toote, mille kohta ta pretensiooni esitas, ning esitanud vajalikud dokumendid.
10.9.4. Müüja on kohustatud tarbijat pretensiooni lahendamisest teavitama ja ostja on kohustatud kauba vastu võtma, kui pooled ei lepi kokku teisiti.
10.9.5. Pärast pretensiooni lahendamist annab müüja ostjale kirjaliku kinnituse: • pretensiooni lahendamise kuupäeva ja viisi kohta; • sealhulgas kinnituse parandamise • ja selle kestuse kohta; • vajadusel pretensiooni tagasilükkamise põhjenduse.
10.9.6. Kauba puudusest tuleneva õiguse kasutamiseks (pretensiooni esitamiseks) võite kasutada ka siinset vormi.
10.9.7. Kui teie pretensioon on põhjendatud, on teil õigus vigasest täitmisest tuleneva õiguse kasutamisega seotud kulude, sealhulgas kättetoimetamise kulude hüvitamisele (välja arvatud lisakulud, mis on tekkinud teie valitud tarneviisi tõttu, mis ei ole meie pakutav kõige odavam standardne tarneviis).
B. (LEPINGULINE) GARANTII KVALITEEDI KOHTA
10.10. Selle, B-osa sätteid rakendatakse nii tarbijate kui ka ettevõtjatega sõlmitud lepingute korral.
10.11. Müüja annab kvaliteedi kohta lepingulise (vabatahtliku) garantii ainult juhul, kui müüdaval asjal, selle pakendil, asjale lisatud kasutusjuhendis või reklaamis on kooskõlas teiste õigusaktidega esitatud aeg, mille jooksul saab asja kasutada. Sellisel juhul garanteerib müüja, et asi on etteantud aja jooksul kõlblik tavapärasel otstarbel kasutamiseks või säilitab oma tavapärased omadused.
10.12. Punktides 10.4 kuni 10.8.6 sisalduvad sätteid rakendatakse sellisel juhul kvaliteedi eest vastutamise osas samas ulatuses.
10.13. Müüa vastutab päikese- ja optiliste prillide (sealhulgas töötluse, näiteks kõva või peegeldusvastase katte) puuduste eest 24 kuud alates kättetoimetamise päevast.
C. KONKREETSEID TOOTEID PUUDUTAVAD ÕIGUSED JA KOHUSTUSED
10.14. Päikeseprillid tuleb lepingust taganemisel tagastada müüja aadressile algses seisundis koos lisanditega, näiteks puhastuslapi ja prillitoosiga, samuti koos kahjustamata pakendiga, mis hõlmab paber- ja plastpakendit, kleebiseid, tootetähiseid ja ehtsuse sertifikaati. Ostuhinna tagasi saamiseks tuleb tagastada ka kingitused ja boonustooted, mis on saadud selle toote ostult arvestatud boonuspunkte kasutades.
Ostja on kohustatud tagama päikeseprillide turvalise kättetoimetamise – need tuleb tagastada saatja aadressile ja sobivalt pakendada, et vältida kahjustumist.
Kui päikeseprillid, prillitoos või lisandid on kahjustunud või puudu, jätab müüja endale õiguse raha osalisele tagastamisele või tagastamata jätmisele, sõltuvalt müüja hinnangu kohasest kahjustuse ulatusest.
Tagastatavate prillide tellimisnumber tuleb kirjutada pakile, mitte toote pakendile, et vältida viivitust saatja tuvastamisel.
11. Väljavahetamise garantii 365
Meie programmi Väljavahetamise garantii 365 raames vahetame tasuta välja kontaktläätsed, mille olete ostnud viimase 365 päeva jooksul, kui teil on muutunud dioptrilised parameetrid. Täpsema teabe ja vahetamise tingimused leiate siit.
12. Sidekulud
Tellimuse sooritamisega seotud sidekulud (telefon, internet jne) ei erine teie põhitariifist.
13. Tarbija teavitamine lepingust taganemise õiguse kohta
Vastavalt seadusele on klientidel Euroopa Liidus õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevale järgnevast päevast. Meile võite kauba tagastada 30 päeva jooksul. 30-päevase tähtaja hulka arvestatakse 14 päeva lepingust taganemiseks ja 14 päeva kauba müüjale tagasisaatmiseks, kusjuures kumbki neist tähtaegadest ei ole lühem kui 14 päeva.
13.1. Teil on õigus lepingust 14 päeva jooksul taganeda ilma põhjust nimetamata ja ilma igasuguste sanktsioonideta.
13.2. Teil on õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates päevast, mis järgneb päevale, kui teie ise või teie määratud kolmas isik (kes ei ole vedaja) kauba vastu võtab.
13.3. Te võite meie veebisaidil https://www.lentiamo.ee/et/tagastuspoliitika.html täita ja saata veebipõhise vormi pretensiooni esitamiseks, lepingust taganemiseks või toote väljavahetamiseks. Kui kasutate seda võimalust, saadame teile kohe kinnituse teate vastuvõtmise kohta.
Lepingust taganemise õiguse kasutamiseks peate sellest lepingust taganemisest teavitama müüjat, äriühingut Lentiamo s.r.o., rg-kood: 26104784, Vídeňská 12, 378 33 Nová Bystřice, Tšehhi Vabariik, ning seda ühepoolse õigusliku toimingu vormis:
- kirjaga, mis on postiteenuse pakkuja vahendusel saadetud aadressile Lentiamo s.r.o., Vídeňská 819, 378 33 Nová Bystřice, Tšehhi Vabariik;
- või e-kirjaga aadressil: info@lentiamo.ee
13.4. Meil on hea meel, kui märgite lihtsama orienteerumise tagamiseks tellimuse numbri või arve viitenumbri. See ei ole aga kohustuslik.
13.5. Sellest lepingust taganemise tähtajast kinnipidamiseks piisab sellest, kui saata lepingust taganemise teade enne vastava tähtaja möödumist.
13.6. Kui te taganete korrektselt sellest lepingust, tagastame teile ilma liigse viivituseta, hiljemalt 14 päeva jooksul alates päevast, mil meile laekus teie teade lepingust taganemise kohta, kõik maksed, mille me oleme teilt saanud seoses ostulepinguga, millest te taganesite, sealhulgas kättetoimetamise kulud (välja arvatud lisakulud, mis on tekkinud teie valitud tarneviisi tõttu, mis ei ole meie pakutav kõige odavam standardne tarneviis). Maksete tagastamiseks kasutame sama maksevahendit, mida kasutasite tehingu sooritamiseks, kui te ei määra sõnaselgelt teisiti. Teil ei teki seoses sellega mitte mingil juhul lisakulusid.
13.7. Me tagastame makse alles pärast tagastatava kauba kättesaamist või seda, kui tõestate, et olete kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, mis leiab aset varem.
13.8. Makse tagastamise asemel võite nõuda teise kauba tarnimist vastavalt teie valikule, kui teatate meile oma otsusest õigeaegselt, eelistatult koos lepingust taganemise teatega.
13.9. Saatke kaup ilma liigse viivituseta, hiljemalt 14 päeva jooksul alates sellest lepingust taganemise päevast tagasi või andke see üle aadressil: Lentiamo s.r.o., Vídeňská 819, 378 33 Nová Bystřice, Tšehhi Vabariik.
13.10. Lepingust taganemisel olete kohustatud tagastama kogu tarnitud kauba, sealhulgas kingitused ja tasuta või madalama hinna eest tarnitud kauba. Kaup tuleb tagastada samasuguses seisundis, nagu te selle saite. Kui te ei tagasta kogu tarnitud kaupa või tagastate sellest ainult osa, on meil õigus vähendada tagastatavat ostuhinda tagastamata kauba väärtuse võrra. Madalama hinna eest või tasuta tarnitud kaupa hinnatakse tagastamisel tavapärase turuhinna alusel.
13.11. Tähtajast on kinni peetud, kui te saadate meile kauba tagasi enne lepingust taganemisest 30 päeva möödumist.
13.12. Kauba tagastamisega seotud otsesed kulud kannate teie. Kõiki meie veebisaidil pakutavaid kaupu saab tagastada tavapäraselt posti teel.
13.13. Te vastutate ainult kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tekkinud selle kaubaga toimimisel muul viisil kui selle olemuse ja omadustega ning sealhulgas toimimisega tutvumiseks.
13.14. Lepingust taganemise õigus tekib ka siis, kui leping on sõlmitud kauba kohta, mida on kohandatud vastavalt tarbija soovile või tema isikule (näiteks individuaalselt valmistatud optilised prillid ja läätsed). Tarbija võib kasutada mis tahes tüüpi prillide või individuaalselt kohandatud kauba kohta sõlmitud lepingust taganemise õigust kaks korda aastas. Äriühing Lentiamo s.r.o. jätab endale õiguse lepingust taganemist mitte võimaldada, kui tarbija väärkasutab seda õigust.
13.15. Kaupleja võib pakkuda klientidele uudiskirjas või veebisaidil ajaliselt piiratud soodsamat hinda ning samuti pakkuda ajutiselt madalamat hinda klientidele, kelle on kaupleja veebisaidile toonud kolmandad pooled. Tooted on kaupleja veebisaidil järjestatud vastavalt müüdavusele konkreetsel turul ja kliendi eelistustele.
13.16. Kõik meie e-poe kaudu esitatud tellimused peavad vastama tavapärase eratarbimise vajadustele. Kaupleja jätab endale õiguse tellimus tühistada juhtudel, kui esineb põhjendatud kahtlus soodustuste väärkasutamises või vigases hinnas, ning muudes tavapäratutes olukordades.
14. Tarbijate kaebuste kohtuväline lahendamine
Vaidluste kohtuväline lahendamine on võimalik eelkõige (i) kokkuleppel, (ii) vahendamise või (iii) arbitraažimenetluse kaudu ning see põhineb mõlema poole vabatahtlikul osalemisel. Teil on õigus pöörduda meie poole mis tahes kaebuse ja taotlusega lahendada vaidlus kohtuväliselt, kasutades eespool olevaid aadresse ja e-posti aadresse.
15. Kontrolli- või riikliku järelevalve asutus
15.1. Eestis peab tarbijate õiguste valdkonnas järelevalvet Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA). Täpsemat teavet leiate veebisaidilt www.ttja.ee, kus on võimalik ka kaebusi esitada.
16. Lepingu salvestamine ja juurdepääs sellele
Me arhiveerime sõlmitud lepingu selle täitmise eesmärgil ja asjasse mitte puutuvatel kolmandatel pooltel puudub sellele juurdepääs. Soovi korral anname teile sellele juurdepääsu. Leping on samuti osa e-kirjast, millega me kinnitame teie tellimuse.
17. Lepingu keel
Leping sõlmitakse eesti keeles.
18. Lepingu sõlmimiseni viivad tehnilised sammud ja vigade parandamine tellimuses
18.1. Tellimuse loomine. Selles sammus valite välja soovitud kauba ning vajadusel toodete omadused ja arvu.
18.2. Tellimuse kontrollimine. Enne tellimuse vormistamist on teil alati võimalik tellimus üle kontrollida, vajadusel sammu võrra tagasi minna ja muuta või parandada tellimuse koostamisel sisestatud andmeid, eelkõige muuta tellitavate toodete arvu või lisada teisi tooteid. Kogu tellimust ja selle hinda uuendatakse seejärel automaatselt.
18.3. Tellimuse ärasaatmine. Tellimuse ärasaatmine toimub elektroonilise vormi kaudu. Tellimust loetakse lepingu sõlmimise ettepanekuks.
18.4. Tellimuse vastuvõtmise kinnitamine. Kui kaup on laos olemas, kinnitame kohe pärast tellimuse laekumist selle kättesaamist. Me saadame kinnituse sellele e-posti aadressile, mille te sisestasite. Tingimusteta kinnituse kättetoimetamisega leiab aset ostulepingu sõlmimine. Sel hetkel tekivad ostja ja müüja vahel vastastikused õigused ja kohustused, mis on sätestatud lepingu ja üldtingimustega, mis on selle lepingu lahutamatu osa. Tellimuse esitamisega kinnitate, et olete nende üldtingimustega tutvunud ja nõustute nendega.
18.5. Lepingust taganemine meie poolt. Meil on lisaks seaduses sätestatud põhjustele õigus lepingust taganeda ka juhul, kui (i) kokku lepitud ostuhinda ei ole korrektselt ja õigeaegselt tasutud; (ii) samuti juhul, kui andmed pakutava kauba, sealhulgas teave selle ostuhinna, saadavaloleku, soodustuse või eripakkumise kohta, ei olnud veebisaidil esitatud õigel kujul, eelkõige meie poolel tekkinud tehnilise vea tõttu; või (iii) on tekkinud ettenägematud asjaolud kolmandate isikute poolel või vääramatu jõud (vis maior), mille tõttu ei ole võimalik kaupa kokkulepitud tingimustel tarnida. Juhuks kui leping peaks olema kehtetu eksituse tõttu, lepime kokku, et loeme mõjuvateks asjaoludeks eelkõige kauba identifitseerimisandmeid, omadusi ja saadavalolekut, ostja identifitseerimisandmeid, ostuhinna suurust, võimaliku soodustuse või muu eripakkumise suurust ja selle kasutamise tingimusi, makseviisi ja kauba kohaletoimetamise viisi.
18.6. Lepingupooled on kokku leppinud, et ostulepingu sõlmimisega nõustub ostja teavituste saatmisega ostetava või sarnase kauba varude lõppema hakkamise kohta („Läätsevalvur“) e-kirja või www.facebook.com kasutajaprofiili kaudu. Iga selline teavitus sisaldab ka võimalust ostja varude seisu automaatsest jälgimisest loobumiseks.
19. Teave isikuandmete töötlemise kohta
19.1. Müüja töötleb järgmisi isikuandmeid:
a) juhul, kui müüja sõlmib ostulepingu oma tarnijaga:
- esindaja isiku ees- ja perekonnanimi;
- äriühingu nimi;
- rg-kood ja KMKR nr;
- e-posti aadress;
- telefoninumber;
- arve aadress;
b) ostulepingu sõlmimisel klientidega:
füüsilise isiku korral:
- ees- ja perekonnanimi;
- e-posti aadress;
- telefoninumber;
- aadress;
- ISIC-kaart;
dioptriliste prillide ostmisel veebist:
- foto, kui see müüjale edastatakse;
äriühingu korral:
- ees- ja perekonnanimi;
- äriühingu nimi;
- e-posti aadress;
- telefoninumber;
- juriidiline aadress;
mõlemal juhul:
- maksekaart (viimased neli numbrit, kehtivusaeg, tüüp) – kui valite kaardi salvestamise;
- IP-aadress, millelt ost sooritati (ainult kolm aastat);
- teie määratud järgmise ostu meeldetuletamise kuupäev – kui te määrate teenuse Läätsevalvur jaoks oma kuupäeva;
kooskõlas Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusega (EL) 2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 95/46/EÜ kehtetuks tunnistamise kohta (isikuandmete kaitse üldmäärus) (edaspidi: määrus), eesmärgiga lepingut täita ja lepingu üle arvet pidada ning võimalikuks lepingupoolte õiguste ja kohustuste kasutamiseks ja kaitsmiseks tulevikus. Isikuandmeid säilitatakse ja töödeldakse eespool nimetatud eesmärgil 10 aastat alates lepingu täitmise viimase osa realiseerimisest, kui mõni teine õigusakt ei nõua lepingudokumentide säilitamist pikema aja jooksul. Nimetatud töötlemine on võimalik vastavalt määruse artikli 6 lõike 1 punktile b (töötlemine on vajalik lepingu täitmiseks) ja artikli 6 lõike 1 punktile f (töötlemine on vajalik vastutava töötleja õigustatud huvi korral).
19.2. Sellise ostulepingu sõlmimisel, milles äriühing on müüja rollis, saadetakse teile e-posti aadressile (või telefoninumbrile) kommertsteadaandeid, sest seda võimaldab Tšehhi Vabariigi infoühiskonna teenuste seaduse nr 480/2004 Sb. § 7 lõige 3, kui te sellest ei keeldu. Need teadaanded võivad puudutada ainult sarnaseid kaupu või teenuseid ja neist saab loobuda millal tahes lihtsal viisil – kirja või e-kirja saatmisega või kommertsteadaandes sisalduval lingil klõpsamisega. Müüja töötleb teie e-posti aadressi sel eesmärgil kolm aastat alates teie viimasest ostust.
19.3. Müüja kinnitab, et kõik isikuandmed on konfidentsiaalsed ja neid ei edastata ühelegi kolmandale isikule. Erandiks on vedajad, kellele edastatakse ostjate isikuandmeid minimaalses mahus, mis on vajalik kauba kättetoimetamiseks; hindamisteenuste osutajad, kellele edastatakse ostjate isikuandmeid minimaalses mahus, mis on vajalik hindamiseks; makseväravate pakkujatele, kellele edastatakse ostjate isikuandmeid minimaalses mahus, mis on vajalik tellimuse eest tasumise võimaldamiseks, ning samuti volitatud töötlejatele, kelleks võivad olla:
- e-posti ja/või analüütikatarkvara pakkujad (nt Google Analytics, Google Ads, Mailgun);
- klienditoe tarkvara pakkujad (nt Groove);
- väljastamiskohad, kui klient valib nende kaudu kättesaamise;
- postiteenuste pakkujad (nt DHL express, SmartPosti);
- makseteenuste pakkujad (nt deebetkaartide väljaandjad, PayPal);
- võlgade väljanõudmisega tegelevad äriühingud, õigus- ja maksunõustajad;
- SMS-teenuste pakkujad (nt SMSbrána);
- IT-teenuste pakkujad;
- võimalikud teised töötlemisteenuste, tarkvara või rakenduste pakkujad, mida äriühing Lentiamo s.r.o. praegu ei kasuta.
Lentiamo s.r.o. jätab endale õiguse volitada neis kategooriates teisi kolmandaid isikuid.
19.4. Palun võtke teadmiseks, et vastavalt määrusele on teil õigus:
- nõuda äriühingult teavet selle kohta, milliseid teie isikuandmeid ta töötleb, ning nõuda nende andmete koopiat;
- nõuda äriühingult juurdepääsu neile andmetele ja lasta neid uuendada või parandada, samuti nõuda nende töötlemise piiramist;
- nõuda äriühingult isikuandmete kustutamist – äriühing kustutab need, kui kustutamine ei ole vastuolus selle teabe lõikega 1 ega äriühingu õigustatud huvidega;
- pöörduda kahtluse korral isikuandmete töötlemisega seotud kohustuste täitmise suhtes äriühingu, andmekaitse inspektsiooni või kohtu poole.
19.5. Teie rahulolu ostuga uurime e-posti põhise küsimustikuga hindamisteenuste raames, mida meie e-pood kasutab. Küsimustiku saadame teile peagi pärast ostu, kui te ei väljenda oma mittenõustumist sellega. Küsimustike saatmiseks, teie tagasiside hindamiseks ja meie turupositsiooni analüüsimiseks kasutame hindamisteenust pakkuvat volitatud töötlejat; me võime talle neil eesmärkidel edastada eelkõige ostetud kauba andmeid ja teie e-posti aadressi. See on võimalik meie õigustatud huvist lähtudes, mis on sätestatud määruse artikli 6 lõike 1 punktis f.
20. Proovikontaktläätsed
Pärast tellimuse saatmist võidakse teile pakkuda proovimiseks kontaktläätsi. Kuna tegu on proovikontaktläätsedega, ei võta me endale Tšehhi Vabariigi õigusaktidega lubatud ulatuses proovikontaktläätsede kasutamise tagajärjel tekkinud otseste, kaudsete või tulenevate kahjude eest mingit vastutust, milleks te annate „Soovin proovikontaktläätsi“ kinnitamisega nõusoleku.
21. Küpsised
21.1. Meie veebisaidil www.lentiamo.ee kasutatakse tehniliselt vajalikke küpsiseid, mis on tarvilikud veebisaidi õige toimimise tagamiseks. Need küpsised tagavad põhiliste funktsioonide, nagu näiteks ostukorvi, sisselogimise või veebisaidi turvamise toimimise. Neid küpsiseid salvestatakse automaatselt ja selleks ei küsita teie nõusolekut.
21.2. Statistilistel, turunduslikel ja kohandamisega seotud eesmärkidel kasutame ka teisi küpsiseid ja muid sarnaseid tehnoloogiaid (näiteks veebimajakaid ehk piksleid), ent seda ainult teie poolt meie küpsiseriba kaudu antud sõnaselgel nõusolekul. Meie veebisaidi esmakordsel külastamisel kuvatakse teile riba, millel saate valida, millise kategooria küpsiseid te soovite lubada.
21.3. Küpsiseribal saate:
- anda eri küpsisekategooriate kohta (nt analüütilised ja reklaamiküpsised) aktiivse nõusoleku või sellest keelduda;
- muuta millal tahes oma eelvalikuid, kasutades veebisaidi jaluses olevat linki „Küpsiste haldamine“;
- hankida täpsemat teavet eri küpsiste, nende eesmärgi, kehtivusaja ja võimalike kolmandate poolte kohta.
21.4. Ilma teie nõusolekuta ei salvestata teie seadmesse mingeid küpsiseid peale vajalike. Teie valik salvestatakse 6 kuuks või kuni selle muutmiseni.
21.5. Te saate ka oma veebibrauseri niimoodi seadistada, et see keelduks automaatselt küpsistest või juhiks nende kasutamisele teie tähelepanu. Pidage aga meeles, et meie veebisaidi mõned osad ei pruugi ilma küpsisteta õigesti toimida.
22. Boonusprogramm
Tarbijad saavad ostu eest boonuspunkte, mida võib kasutada meie püsikliendiprogrammi raames. Boonuspunktid kehtivad ühe aasta alates kontole kandmise päevast. Nende toimimise ja kasutamise kohta leiate täpsemat teavet aadressilt https://www.lentiamo.ee/et/bonus-tooted.html.
Boonuspunktid ei anna nõudeõigust ja on mõeldud eelkõige lõpptarbijale. Ettevõtjate korral jätame endale õiguse boonusprogrammi individuaalselt piirata või selles osalemise täielikult välistada.
23. Kinkekaardid
Kinkekaarte väärtusega 25–400 eurot saate osta meie veebisaidilt www.lentiamo.ee. Pärast ostmist saadetakse kinkekaart teile elektrooniliselt sisestatud e-posti aadressile. Kinkekaardi saab välja printida ja kinkida.
Kinkekaarti saab kasutada ükskõik millise kauba ostmiseks e-poe sortimendist, kuid sellega ei saa osta järgmist kinkekaarti. Kinkekaart kehtib 365 päeva alates ostmisest. Kinkekaardi ostmise lepingust taganemine on reguleeritud nende üldtingimustega.
Kinkekaarti saab kasutada ainult ühe korra. See on edasiantav ja võõrandatav. Kui ostusumma on kinkekaardi väärtusest väiksem, siis kasutamata jäänud summat ei tagastata. Kui kauba hind on kinkekaardi väärtusest suurem, hüvitab klient vahe.
Kinkekaardi kasutamiseks tuleb ostukorvis tellimuse vormistamisel sisestada kordumatu kood (viiekohaline tähtedest ja numbritest koosnev kood).
Kinkekaartide ostmise eest boonuspunkte ei anta. Kinkekaarti ei saa kombineerida muu sooduskoodi ega -kupongiga.
24. Regulaarne saadetis
Lentiamo kliendid võivad kasutada kontaktläätsede ja osade optikatoodete (välja arvatud optilised prillid) regulaarse saatmise võimalust. Programmiga „Regulaarne saadetis“ liitumine on vabatahtlik ega sea kliendile mingeid kohustusi.
Programmiga liitunul on õigus veebisaidil www.lentiamo.ee esitatud tavahindadest soodsamatele hindadele ja toodete paremale kättesaadavusele. Programmis osalemise võib millal tahes tasuta lõpetada.
25. Lõppsätted
Ostja võtab endale teadmiseks, et lastele ja kuni 15-aastastele noortele võib kontaktläätsi väljastada ainult retsepti alusel. Ta kinnitab, et ostetud kaupa kasutavad ainult üle 15-aastased isikud.
Müüja jätab endale õiguse neid üldtingimusi mõistlikus ulatuses muuta. Muudatusest teavitatakse ostjat vähemalt 15 päeva enne selle jõustumist elektroonilise sõnumiga, mis saadetakse tellimuses esitatud e-posti aadressile. Ostjal on õigus muudatusest keelduda ja lepingu sel põhjusel 15-päevase etteteatamisajaga lõpetada.