Mine sisule
Logi sisse

Korduma kippuvad küsimused

Oleme siia kogunud kõige sagedamini esitatud küsimused ja vastused.

Lentiamo e-poest tellimine

Kuidas tellida?
  1. Valige toode.
  2. Valige oma kontaktläätsede parameetrid oma retsepti järgi.
  3. Lisa ostukorvi ja maksa tellimuse eest.
Kas tellimuse esitamiseks on vaja kontot?

Esimese tellimuse esitamisel luuakse teile konto. See lihtsustab edaspidiste tellimuste esitamist.

Toode on laost otsas

Saate oma tellimuse ikkagi esitada. Teavitame teid kuupäevast, millal me tarnijalt tooted saame. Paneme teie tellimuse teele niipea, kui see laos on, või jagame tellimuse tasuta osadeks.

Kas kõik hinnad sisaldavad käibemaksu?

Jah, kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.

Kas minu ostude kohta kehtib garantii?

Kõikidel meie toodetel on seaduslik garantii. Seaduslik garantii tähendab, et toode on või peaks olema selline, nagu tarbija võib sellelt mõistlikult oodata. Mõne toote kohta kehtib kvaliteedi lisagarantii. See kehtib juhul, kui toote säilivusaeg on märgitud pakendil, tootega kaasasolevates juhistes või reklaamis muude õigusaktide kohaselt. Sellisel juhul garanteerime, et toode sobib tavapäraseks kasutamiseks või säilitab oma tavapärased omadused mingi aja jooksul.

Kuidas ma saan oma tellimust tühistada või muuta?

Te saate oma tellimuse igal ajal enne selle saatmist tühistada või seda muuta. Võtke meiega ühendust aadressil info@lentiamo.ee 

Kas ma saan tellida läätsesid ainult ühele silmale?

Jah, läätsesid saab tellida ainult ühele silmale. Parameetrite sisestamisel saate ühe silma jaoks valida 0-kasti ja sisestada teise silma andmed. Nii saate tellida läätsesid ainult paremale või vasakule silmale.

Kas ma pean oma optometristile ütlema, et tellin läätsed veebist?

Ei, seda pole vaja teha.

Millise teabe pean sisestama?

Sisestatav teave on teie retseptil. Olenevalt läätsede tüübist peate sisestama õige teabe. Lisateavet retseptide ja selle kohta leiate lehelt .

Kuidas sooduskoodi kasutada?

Konsultatsiooni käigus saame pakkuda teile allahindlust vähemalt 10-liikmelisele rühmale.

Makse

Makseviis

Lentiamo veebipoes saate oma tellimuse eest tasuda turvaliselt krediit- või deebetkaardiga, Klarna, Apple Pay või PayPali kaudu. Kogu makseteabe leiate sellelt lehelt .

Kas ma saan maksmise ajal eelmiste sammude juurde tagasi minna või peaksin need salvestama, et tellimus hiljem lõpetada?

Tellimuse 1., 2. ja 3. etapis saate endiselt eelmiste sammude juurde tagasi minna. Kui klõpsate 3. etapis nupul „Kinnita tellimus“, esitatakse tellimus ja te ei saa enam tagasi minna. Nüüd tuleb tellimuse eest tasuda. Kui soovite tagasi minna ja midagi muuta, võtke meiega ühendust.

Arve

Me austame keskkonda ja tegutseme võimalikult säästvalt. Paberijäätmete vähendamiseks saadame arved digitaalselt.

  1. PDF-kinnituses
  2. Kliendi sektsioon
  3. Kas soovite prinditud arvet? Printige PDF-fail välja või märkige tellimuse esitamisel see ruut.
Kas ma saan arve oma ettevõtte nimele?

Jah, saate oma ettevõtte nime arvele märkida, sisestades tellimuse esitamisel oma isikuandmed.

Kas kulusid saab haigekassas registreerida?

Mõned tervisekindlustusseltsid hüvitavad (osaliselt) kontaktläätsede maksumuse. Kulude deklareerimiseks võite saata arve oma tervisekindlustusseltsile.

Kuidas on minu makse turvatud?

Teid suunatakse 3D Secure Gatewaysse. Makseteavet töötleb otse värava rakendus ja andmeedastus teie arvutist on krüpteeritud algoritmiga turvatud.

Transport ja kohaletoimetamine

Kohaletoimetamine

Alla 50 € tellimuste puhul on saatmiskulu 3,99 €. Kui teie tellimus on üle 50 €, saadetakse see SmartPostiga tasuta. Lisateavet tarneviiside ja -kulude kohta leiate sellelt lehelt .

Kui kaua võtab aega minu tellimuse saatmine või kättesaamine?

Enne kindlaid kellaaegu tehtud tellimused tarnitakse järgmiselt: DHL Express aadressile 1–2 päevaga (enne kella 14.30), SmartPosti postkastidesse 4–5 päevaga (enne kella 12.00) ning SmartPosti aadressile 3–5 päevaga (enne kella 15.00). Kogu teabe tarneviiside ja -aegade kohta leiate sellelt lehelt .

Jälgi minu tellimust

Kui teie tellimus pannakse teele, saate jälgimislingiga e-kirja. Selle teabe leiate ka oma kliendijaotisest.

Kui ma ei ole oma tellimust kätte saanud, siis mida ma teha saan?
  1. Kontrollige oma paki numbrit/jälgimiskoodi kliendi sektsioonist.
  2. Kui seal on kirjas, et see on kohale toimetatud, küsige oma naabritelt ja kontrollige oma postkasti.
  3. Kui te oma pakki ei leia, võite kulleriga ühendust võtta, et näha, kas nad saavad teid selle leidmisel aidata.
  4. Kas ikka ei leia oma tellimust? Võtke meiega ühendust. Aitame teid hea meelega.

Tagastused ja raha tagastamine

Kuidas tagasi pöörduda?

Iga meilt tellitud toote saate tagastada 30 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Kui toode ei ole defektne, saame vastu võtta ainult originaalpakendis ja kahjustamata kontaktläätsi, läätsevedelikku, silmatilku ja tarvikuid. Ärge unustage hoida alles kviitungit, mille DHL-i kuller teile tagastuse esitamisel annab. Peaksite kviitungi alles hoidma kuni teie juhtumi lahendamiseni. Kui kardate seda kaotada, soovitame sellest pildi teha. Lisateavet meie tagastuspoliitika kohta leiate meie tagastusvormilt .

Kui kaua on mul toote tagastamiseks aega?

Kõik tagastused tuleb saata 30 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Palun saatke pilt tootest/toodetest, mida soovite tagastada, aadressile info@lentiamo.ee .

Kas tagastus on tasuta?

Ei, kliendina maksate tagastuse eest ise.

Mida ma saan teha, kui mul on defektne või kahjustatud toode?

Kui teie tellimus sisaldab defektseid või kahjustatud tooteid ja soovite neid vahetada, palun andke meile sellest teada. Saatke e-kiri aadressile info@lentiamo.ee või täitke kaebuse vorm .

Minu retsept on muutunud, kas ma saan oma vanad läätsed ümber vahetada?

Kui ostsite eelmisel aastal Lentiamo.ee-st kontaktläätsed, mis retsepti muutuse tõttu enam ei sobi, saate need meile tagastada, ja me saadame teile uued. Uurige, kas teil on õigus saada meie 365-päevane garantii .

Millal ja kuidas ma pärast tagastamist oma raha tagasi saan?

Kui teie taotlus vastab juhistele, kanname raha teie pangakontole 14 päeva jooksul alates tellimuse saabumisest meie lattu. Vaikimisi tagastame raha sama makseviisiga, millega tellimuse eest tasuti. Teise võimalusena võite valida selle summa krediteerimise oma Lentiamo kontole.

Kas tooteid on võimalik kohe vahetada ja tagastada?

Olenevalt juhtumist võib see olla võimalik. Mõne tagastuse puhul peab meie ladu kontrollima, kas tooted on defektsed või mitte, et veenduda vastavuses tagastustoimingule. Sellisel juhul võib uue toote saatmine veidi kauem aega võtta.

Mida peaksin tegema, kui mul on toote kohta kaebus?

Kui teil on meie toodete või teenuste kohta kaebus, võite meiega ühendust võtta selle vormi kaudu. Anname endast parima, et teile võimalikult kiiresti vastata.

Kui te lahendusega ei nõustu või kui me ei suuda koos lahendust leida, saate esitada oma kaebuse vahekohtule Euroopa veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi kaudu. Euroopa Komisjon pakub tasuta juurdepääsuplatvormi kliendi ja meie vaheliste veebipõhiste vaidluste lahendamiseks ilma kohtusse pöördumata kolmanda isiku, nn vaidluste lahendamise organi kaudu, mis tegutseb vahendajana kahe poole vahel. Lisateavet leiate veebipõhise vaidluste lahendamise veebisaidilt . Meie vormi saate täita siin .

Kontaktläätsed

Kas ma saan uusi läätsi proovida?

Jah, soovi korral saate läätsede vastu vahetada. Mõne toote puhul on kirjelduses märgitud, et on võimalik vahetada läätsede vastu. Pange tähele, et kontaktläätsi ei ole saadaval mitte ainult erineva suurusega, vaid on olenevalt tootjast ka erinevatest materjalidest. Seetõttu soovitame teil oma optometristiga arutada, kas saate soovitud läätsedele üle minna.

Nägemise parandamiseks peab läätsede suurus teie silmadega sobima. Vaadake, kuidas oma läätseretsepti lugeda, kust leiate teavet selliste terminite nagu läbimõõt, aluskumerus ja muude parameetrite tähenduse kohta. Kui soovite muuta oma läätsede tüüpi või marki, on teie optik ideaalne nõustaja. Meie klienditeenindus annab teile hea meelega teavet kontaktläätsede ja nende kasutamise kohta.

Miks on teie läätsed odavamad kui optometristi omad?

Meil on tihedad sidemed tootjatega ja ostame kontaktläätsi suurtes kogustes. See võimaldab meil pakkuda oma läätsi optikute hindadest madalamate hindadega. Kas soovite teada oma läätsede odavamat versiooni? Vaadake seda lehte eramärgisega kontaktläätsede kohta !

Kas läätsedega on võimalik magada?

See sõltub sellest, milliseid kontaktläätsi te kannate ja mida optik teile on öelnud, aga üldiselt ei ole soovitatav kontaktläätsedega magada. Kas tahad teada, miks? Kogu teabe kontaktläätsedega magamise kohta leiad sellest artiklist .

Millist läätselahust peaks läätsede puhastamiseks kasutama?

Kontaktläätsede puhastamiseks ja desinfitseerimiseks tuleks kasutada ainult kontaktläätsede lahust. Ärge kunagi puhastage ega loputage kontaktläätsi kraanivee, keedetud vee ega ühegi muu vedelikuga. Pidage meeles, et igal lahusel on erinevad omadused ja funktsioonid. Kõige olulisem küsimus on, et mis on teie silmadele parim? Küsige alati nõu oma optometristilt.

Retsept

Kas teil on vaja retsepti?

Kui soovite osta kontaktläätsi Lentiamo veebipoest, saate need ilma retseptita kätte. Kuna kontaktläätsed on meditsiinitooted, mis võivad valesti ostetud kujul teie silmi raskelt kahjustada, peaksite neid ostma alles pärast arstiga konsulteerimist. Kontaktläätsede retsepti saate optikult. Siit saate teada, kuidas oma läätseretsepti mõista.

Kuidas ma oma retsepti loen?

Läätsede ostmiseks vajalik teave on teie retseptil. Retsept on kirjutatud spetsiaalselt teie silmadele. Seetõttu peate järgima retseptis toodud parameetreid. Lisateabe saamiseks retseptide ja üksikasjade kohta minge sellele lehele .

Kui tihti peaks silmakontrolli tegema?

Soovitame teil oma silmi kontrollida iga 6–12 kuu tagant, et veenduda parameetrite kehtivuses. Nii saate olla täiesti kindel, et ostetud kontaktläätsed sobivad ideaalselt. Silmade korrigeerimine on väga oluline, arvestades, et nägemine võib elu jooksul mitu korda muutuda, seega kontrollige oma silmi regulaarselt.

Kas prilli- ja kontaktläätsede retsept on sama?

Ei, teie retsept ei ole sama. Kui kannate prille, aga soovite proovida kontaktläätsi, võtke läätseretsepti saamiseks ühendust oma optometristiga. Läätseretseptilt leiate iga silma jaoks spetsifikatsioonid, kuna neil võivad olla erinevad vajadused. Kui olete retsepti saanud, saate oma läätsed siit tellida .

Minu Lentiamo konto

Kuidas ma saan luua (tasuta) konto?

Teile luuakse konto esimese tellimuse esitamisel. Meie teeme seda teie eest ja see on tasuta. Nii saate nautida kõiki meie pakutavaid eeliseid.

Kuidas boonusprogramm töötab?

Kõik soovivad aksessuaare, mis muudavad kontaktläätsede kandmise lihtsamaks ja mugavamaks. Täname teid lojaalsuse eest ja pakume tarbijatele iga ostuga boonuspunkte, mida saab lunastada nende kasulike boonustoodete vastu.

Saate oma punkte lunastada oma esimese tellimuse ajal. Te ei pea järgmist ootama. Ja kui te ei kasuta kõiki oma boonuspunkte korraga, pole see probleem! Boonuspunktid salvestatakse teie kontole ja neid saate järgmisel korral lunastada. Boonuspunktid kehtivad ühe aasta. Boonussüsteem on mõeldud ainult tarbijatele.

Kuidas boonuspunkte saada?
  1. Iga meie juures kulutatud euro eest saate 2,5 boonuspunkti. Iga toote juures on märgitud boonuspunktide arv, mille saate pärast ostmist. See ei kehti päikeseprillide kohta.
  2. Liituge meie uudiskirjaga ja saate 50 boonuspunkti.
  3. Jälgige meid Facebookis või Instagramis (@lentiamo), kasutage hashtag’i #Lentiamo ja näidake meile tooteid, mille ostsite. Teeni 50 boonuspunkti!
  4. Lihtsustage sisselogimist ja linkige see oma Facebooki lehega ning saate 75 boonuspunkti! Kas olete meid juba postituses märkinud? Andke meile sõnumi teel teada.

Meid postituses märkides annate meile õiguse teie postitust avaldada/jagada.

Ma unustasin oma parooli.

Ärge muretsege, seda võib juhtuda igaühega. Turvalisuse huvides salvestame teie parooli krüpteeritud kujul. Seetõttu ei saa me seda uuesti saata, kui olete selle unustanud. Saadame teie e-posti aadressile uue parooli, mida saate pärast Lentiamo kontole sisselogimist muuta. Uut parooli saate taotleda siin .

Kas ma saan oma andmeid muuta?

Oma e-posti aadressi ja telefoninumbrit saate muuta siin kliendi sektsioonis. Olge oma e-posti aadressi muutmisel ettevaatlik. Sisestage sisselogimisandmed kliendi sektsiooni. Kliendisektsioonis saate soovi korral muuta ka oma parooli ja tellimuse esitamisel ka oma tarneaadressi.

Kuidas oma kontot kustutada?

Meil on väga kahju, kui te oma Lentiamo konto kustutate. Sellisel juhul võite meile helistada või saata e-kirja aadressile info@lentiamo.ee . Võimaluse korral tahaksime teada põhjust. Soovime alati oma teenust paremaks muuta.

Kas minu krediitkaardi andmeid hoitakse turvaliselt?

Teie krediitkaardi andmed salvestatakse krüpteeritud kujul. Vastame täielikult isikuandmete kaitse üldmääruse (GDPR) nõuetele ega salvesta salajast teavet. Seetõttu on teie krediitkaardi andmete salvestamine tellimuse esitamisel turvaline. See muudab järgmisel korral tellimise palju lihtsamaks ja kiiremaks.

Kuidas ma saan tellimust korrata?

Tellimuse kordamine pole kunagi varem nii lihtne olnud! Nupu „Korda tellimust“ leiate meie veebisaidilt ja ka kliendi sektsioonist . Leidke tellimus, mida soovite korrata, ja klõpsake nuppu.

Kas ma saan määrata meeldetuletuse, kui on aeg läätsesid uuesti tellida?

Meil on suurepärane funktsioon, mis tuletab teile meelde, millal on aeg uus tellimus esitada. Kliendi sektsioonis või „Läätsede jälgimise“ real saate määrata kuupäeva, millal me e-posti teel meeldetuletuse saadame.

Kas ma saan uudiskirja tellida või sellest loobuda?

Muidugi saate! Meie uudiskirja saate tellida siit . Lentiamo veebipoes hoiame teid regulaarselt kursis oma eripakkumiste, allahindluste ja uute toodetega. Kui soovite tellimusest loobuda, leiate igast uudiskirjast lingi. Enne tellimusest loobumist andke meile teada, mis teile ei meeldi ja mida peaksime parandama. Arvestame kõigi kommentaaridega ja vastame neile, kuna soovime oma teenust pidevalt täiustada.


Kui te pole oma küsimustele vastuseid saanud, võite alati meiega ühendust võtta. Võite meiega ühendust võtta aadressil ( info@lentiamo.ee )

Minu tellimus

Logi sisse, et saaksime teie tellimuse leida.