Kas teil on toode, mida soovite tagastada? Anname Lentiamos endast parima, et teie juhtumiga võimalikult kiiresti tegeleda.
Kui olete saanud defektse või katkise toote, palume alustada tagastust, täites alloleva vormi. Et saaksime teie juhtumit kiiresti ja tõhusalt käsitleda, palume teil täita vorm võimalikult põhjalikult ja üksikasjalikult.
Kõik vormis olevad andmed aitavad meil teie juhtumit tõhusamalt käsitleda.
Mida me vajame? Vaadake allolevat nimekirja.
Prillide ja päikeseprillide tagastamiseks vajate:
- Tellimuse number
- Probleemi kirjeldus
- Prillide mudeli number (mis on tavaliselt nähtav raamide siseküljel)
- Pildid, kus viga on nähtav
Kontaktläätsede tagastamiseks vajame teilt järgmist:
- Tellimuse number
- Probleemi kirjeldus
- LOT-number, mis on pakendil
- Lisage hiljuti silmaarsti väljastatud kontaktläätsede retsept (maksimaalselt üks aasta vana). Retsepti on vaja ainult siis, kui me seda küsime.
Tähtis! Ärge unustage hoida alles pakendit koos kontaktläätsedega. Mõnel juhul võib meie tarnija soovida pakendit tagasi.
Värviliste kontaktläätsede värvitooni puudutavat tagastust ei aktsepteerita, välja arvatud juhul, kui on ilmseid tootmisvigu.
Kuidas Lentiamos tagastust teha?
Palun täitke sellel lehel olev vorm, kirjeldage probleemi ja lisage fotod, kus viga on nähtav.
Lisateabe saamiseks lugege meie ostutingimusi.